Categories
Berita

PENAMATAN RANGKAIAN 3G

Notis Penamatan Rangkaian 3G

Assalamualaikum wbr dan Salam Hormat,

Perhatian kepada semua pengedar ONEXOX,

Dimaklumkan bahawa sesuai dengan pengumuman yang dibuat oleh Perdana Menteri kita, Jalinan Digital Negara (JENDELA) merancang untuk menaik taraf infrasturktur komunikasi digital Malaysia.

Untuk terus berpihak dan menjadi sebahagian dari inisiatif yang dilakukan oleh kerajaan, XOX Mobile telah memutuskan untuk menghentikan XOX Mobile 3G Sunset Network dan semua perkhidmatan berkaitan 3G seperti perkhidmatan data, suara, SMS secara berperingkat yang diharapkan prosesnya selesai pada 31 Disember 2021.

Sila semak pada FAQ untuk maklumat lebih lanjut. Harap maklum.

Terima kasih

Soal Jawab

LIKE KAMI DI FACEBOOK UNTUK DAPATKAN INFO DAN PROMOSI TERKINI DARI ONEXOX

Artikel : Notis Penamatan Rangkaian 3G

Categories
Berita Bonus Pengedar Onexox

CAR BONANZA 2020 CAMPAIGN

JOM SERTAI CAR BONANZA 2020 CAMPAIGN

Berita baik buat semua rakan- rakan niaga ONEXOX, kini anda berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik yang ditawarkan sempena “Car Bonanza 2020 Campaign” sepanjang tahun 2020. Kempen ini HANYA layak kepada PENGEDAR ONEXOX BLACK SAHAJA

TERMA DAN SYARAT

  • Terbuka kepada DEALER BLACK ONEXOX
  • Membuat minima 3 PENGAKTIFAN setiap bulan
  • Pengaktifan berdasarkan dokumen MyKAD bagi ONEXOX BLACK dan ONEXOX PREPAID.
  • Passort dibenarkan bagi pelan NUSANTARA MOBILE sahaja
  • TIADA HAD PENGAKTIFAN ditetapkan. Anda digalakkan membuat pengaktifan sebanyak mungkin
  • LAIN-LAIN TERMA DAN SYARAT ANDA BOLEH RUJUK GAMBARAJAH YANG DIBERIKAN DALAM POST INI

HADIAH-HADIAH MENARIK

  • Pemenang hanya layak memenangi 1 HADIAH UTAMA BULANAN sepanjang kempen TeTAPI masih layak untuk memenangi HADIAH SAGUHATI dan HADIAH UTAMA (FINAL)
  • Pemenang saguhati layak menerima hadiah utama atau hadiah saguhati lain sepanjang kempen dan hadiah utama (FINALE).
  • Pemenang HADIAH UTAMA FINALE – PROTON X70 akan dinilai berdasarkan jumlah TOKEN PENGAKTIFAN TERTINGGI DAN JUALAN ERECHARGE MINIMA RM200,000 sepanjang kempen.

Categories
Berita

Pertukaran Pelan BLACK

PENGUMUMAN

Berkuatkuasa serta merta, pertukaran pelan BLACK atau Change of Plan (COP) kini akan bertukar secara terus pada hari yang sama (mengikut tarikh permohonan pertukaran pelan). Pembayaran pendahuluan yang diterima akan dibekukan untuk pembayaran bagi bil pertama.

Pelanggan boleh membuat pertukaran melalui:

  • Portal Selfcare
  • Pusat Jualan XOX dan pengedar sah
  • Onesys (Pengedar BLACK sahaja)

NOTA

  1. Pertukaran pelan melalui USSD dan SMS akan ditutup pada 16 Disember 2019.
  2. Pelanggan hanya dibenarkan membuat pertukaran pelan SEKALI SAHAJA pada setiap kitaran bil.
  3. Semasa pertukaran, pelanggan perlu membayar keseluruhan jumlah tunggakan semasa, bil bulanan semasa dan bil pelan baru.

Mohon rujuk notifikasi di bawah untuk maklumat lanjut

Pertukaran Pelan BLACK Immediate Change Plan
Memo Pertukaran Pelan Black
Categories
Berita Blog

VIDEO PROMO ONEXOX

Posting kali ini, admin dengan berbesar hati kongsikan video promo ONEXOX yang kini semakin gah di persada dunia. ONEXOX pada mulanya hanya menapak di kaki-kaki lima, pasar sehari, tepi longkang dan menampal di depan bank. Namun begitu itu cerita lama, tahun 2019 ONEXOX telah dikenali di seluruh dunia. Jom saksikan VIDEO hebat ini. Semoga ONEXOX semakin sukses.

Kepada semua rakyat Malaysia, anda kini boleh dapatkan simkad ONEXOX secara atas talian. Percuma postage. ONEXOX adalah produk patuh syariah.

Categories
Berita Dealer OneXOX Pengedar Onexox

ONEXOX DEALER RECRUITMENT CAMPAIGN

PENGENALAN

Kepada semua Dealer ONEXOX kental sekalian, apa kata kalau anda lantik dealer baru, syarikat bayar anda RM1,500?? Tawaran ini sangat menarik bukan? Oleh itu bermula 1 DISEMBER 2019 hingga 31 DISEMBER 2019, anda layak untuk memenangi eRecharge bernilai sehingga RM13,000!! Tawaran ini bersempena dengan “ONEXOX DEALER RECRUITMENT CAMPAIGN”. Wooowww!!

Ganjaran ONEXOX DEALER RECRUITMENT CAMPAIGN yang menanti anda adalah seperti di bawah :

  • Top Recruiter = RM1,500 x 1
  • Pertama = RM1,000 x 1
  • Kedua = RM500 x 1
  • Saguhati = RM100 x 100

Terma & syarat :

  • Terbuka kepada Dealer RM478 sahaja (Basic Dealer Tak Layak)
  • Setiap 1 lantikan dealer baru pakej RM478.

Lebih banyak lantikan yang anda buat, lebih banyak cabutan anda dan lebih tinggi peluang anda memenangi ganjaran. LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOKONEXOX DEALER RECRUITMENT CAMPAIGN

Boleh rujuk terma dan syarat di bawah:

ONEXOX DEALER RECRUITMENT CAMPAIGN
ONEXOX DEALER RECRUITMENT CAMPAIGN
Categories
Berita Blog

ONEXOX DARI JALANAN KE PERSADA DUNIA

Eksklusif : Jenama ONEXOX dari Jalanan ke Persada Dunia

ONE-XOX-Di-Astro-tv-al-hijrah
Ketua Pegawai Eksekutif ONEXOX SDN BHD

Saksikan video temubual eksklusif “ONEXOX dari jalanan ke persada dunia” bersama CEO ONEXOX di TV Al Hijrah pada 17 oktober 2019. Sila hayati apa yang dikatakan oleh Ketua Pegawai Eksekutif ONEXOX SDN BHD, Tuan Bobie Farid Samsuddin terutamanya tentang peluang dan ruang bisnes telekomunikasi bagi golongan peniaga baru dan bumiputera.

Antara pencapaian yang paling bermakna adalah kejayaan ONEXOX mewujudkan golongan-golongan peniaga telekomunikasi baru yang selama ini bukan merupakan ruang ekonomi yang dominan kepada bumiputera atau peniaga-peniaga kecil dan sebahagian besarnya dimonopoli oleh bukan bumiputera. Sehingga kini ONEXOX telah berjaya membayar RM145 JUTA kepada semua rakan pengedar/dealer ONEXOX.

Banyak lagi perkara-perkara besar disentuh oleh CEO dalam temubual tersebut antaranya Visi dan Misi ONEXOX yang seterusnya, promosi-promosi terkini, inovasi ONEXOX dalam industri telekomunikasi di Malaysia, peluang perniagaan telekomunikasi dan macam-macam lagi. Sila tonton video eksklusif ini.

Testimoni Pengedar ONEXOX

Berikut pihak kami kongsikan sebahagian kecil testimoni-testimoni rakan-rakan niaga yang berjaya di ONEXOX. Alhamdulillah, inilah dimaksudkan oleh tuan CEO kerana berjaya membantu peniaga-peniaga kecil dan golongan bumiputera mencapai kebebasan kewangan. Sebenarnya, ramai lagi rakan niaga di ONEXOX yang berjaya capai empat hingga enam angka sebulan sebagai dealer ONEXOX. Anda juga boleh KLIK DI SINI untuk lain-lain testimoni pengedar ONEXOX.

testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox
testimoni-income-dealer-onexox

Peluang perniagaan di ONEXOX masih terbuka luas kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menyertai perniagaan ini. Anda boleh klik button di bawah untuk daftar sebagai pengedar ONEXOX.

Categories
Berita

New Implementation August 2019

Berikut merupakan beberapa perubahan terhadap produk-produk ONEXOX berkuatkuasa 1 OGOS 2019.

 

1. USER GET USER(UGU)

Tiada lagi UGU untuk pendaftaran pengguna baharu bermula 1 OGOS 2019. Bagi pengenal yang menerima hibah UGU sedia ada 6%, penerima masih akan menerima hibah UGU namum telah ditukar kepada 5%. Pendaftaran UGU yang dibuat selepas 1 Ogos 2019 akan terbatal.

 

2. SUPER DEALER

Pangkat bonus Super Dealer telah ditamatkan pada 1 Ogos 2019. Namun bagi pengedar yang telah mencapai sasaran Super Dealer pada Julai 2019, anda masih layak untuk menikmati 6 tier bagi bulan Ogos ini.

 

3. PEMANSUHAN Ai B10

Seperti yang dimaklumkan pada pengumuman sebelum ini (https://www.facebook.com/groups/odgofficial2019/permalink/2179028942206303/), Ai bagi pendaftaran Black B10 telah pun ditamatkan bermula 1 Ogos 2019. Baki Ai(30% / 30%) bagi B10 yang dibuat sebelum 1 Ogos 2019, masih akan dibayar.

Bagi perubahan Welcome Deal, sila rujuk post http://xoxprepaidplan.com/welcome-deal-onexox-prepaid/

Sekian terima kasih. #onexox #otwao

Categories
Berita Blog

Notis Tamat Tempoh Perkhidmatan Simkad SMARTPAS, MYPREPAID dan FRIENDI

 

notis-tamat-tempoh-friendi-smartpas

 

PENGUMUMAN!!

Kepada semua Pengguna SIMKAD #FRiENDi, #SMARTPAS atau #MyPrepaid, semua talian simkad anda akan DITAMATKAN perkhidmatan pada 15/8/2019 ini. Semua nombor #FRiENDi, #SMARTPAS atau #MyPrepaid tidak boleh digunakan lagi selepas tarikh tersebut. Untuk mengekalkan nombor anda, semua pengguna simkad #FRiENDi, #SMARTPAS atau #MyPrepaid perlu membuat MNP dan PORTOUT dengan kadar segera kepada telco baru melalui mana-mana agen telco baru. Tarikh akhir pemindahan nombor adalah pada 9 Ogos 2019. Jadi, nombor kesayangan anda masih BOLEH DISELAMATKAN sebelum 9/8/2019 ini. Selepas tarikh tersebut, talian anda akan ditamatkan kerana telco MVNO FRiENDi Mobile akan menamatkan perkhidmatannya.

Pihak kami di ONEXOX bersedia membantu anda. Anda boleh kekalkan nombor kesayangan anda dengan berpindah ke Telco ONEXOX. Anda layak dapat tempoh sah 28 bulan dan nombor anda sentiasa aktif selama 2 tahun 4 bulan tanpa perlu topup setiap minggu atau bulan.

 

Mengapa anda perlu bertukar ke ONEXOX?

Untuk pengetahuan semua, ONEXOX adalah brand telco yang dimiliki oleh ONE XOX Sdn Bhd yang merupakan anak syarikat kepada XOX BERHAD. XOX BERHAD tersenarai dalam BSKL @ Bursa Malaysia dan merupakan Syarikat yang kukuh. ONEXOX adalah produk yang patuh syariah dan mampu dimiliki semua orang. Kini, ONEXOX menjadi MVNO pilihan nombor 1 di Malaysia. Anda juga boleh dapatkan info kelebihan simkad ONEXOX. KLIK DI SINIe-SIM-XOX

 

Bagaimana nak daftar nombor Onexox?

Anda boleh beli secara online. Anda boleh guna nombor baru atau kekalkan nombor kesayangan anda. Kos penghantaran adalah PERCUMA dan anda hanya tunggu simkad ONEXOX sampai depan pintu.

Beli simkad PREPAID dan dapatkan VALIDITY 28 bulan. Klik link di bawah

http://www.xoxprepaidplan.com/Tempahan.html

FREE POSTAGE

 

Sekiranya anda ingin menggunakan pakej BLACK ONEXOX + DATA CARRY FORWARD, sila klik link di bawah

https://xox.com.my/onlinestore/purchaseblack.php?Dlr=DYSD4910

 

FREE POSTAGE

Sekiranya anda mempunyai smartphone yang canggih, anda boleh dapatkan ESIM ONEXOX – teknologi tanpa sim Klik link di bawah

http://esim.xox.com.my/index.php?Dlr=DYSD4910

 

Sebarang pertanyaan, anda boleh whats app admin melalui http://wasap.my/60107946587

Categories
Berita

TAWARAN SP FAT Dilanjutkan Sehingga 31 Julai 2018

Atas sambutan yang memberangsangkan, tawaran SP FAT dilanjutkan sehingga 31 Julai 2018!
Tahniah semua pengguna dan pengedar Onexox. Sila gunakan kesempatan yang ada untuk teruskan promosi kepada pengguna-pengguna baru.

Harap maklum

 

TAWARAN SP FAT Dilanjutkan Sehingga 31 Julai 2018

Categories
Berita Bonus

KEMPEN DUIT RIANG RIA RAYA ONEXOX

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Wah! Duit raya datang lagi! Bermula 26 MEI 2018 hingga 14 JUN 2018, tambah nilai minima RM10 untuk melayakkan anda menyertai kempen DUIT RIANG RIA RAYA 2018!! Setiap tambah nilai RM10 akan dikira sebagai satu(1) cabutan untuk memenangi RM250. Jika anda tambah nilai RM10 sebanyak 9 kali, bermakna anda layak untuk 9 cabutan. Anda boleh membuat tambah nilai seberapa banyak yang boleh. Semakin banyak tambah nilai, semakin cerah peluang untuk menang.

Sebanyak 80 pemenang akan menerima hadiah RM250 sepanjang kempen ini dan 4 pemenang akan dipilih setiap hari. Apa tunggu lagi?? Topup Je!!

 

simkad-onexox-centre-online-up

Jom guna simkad jimat

daftar-onexox-blackGuna dan faham, pasti terasa penjimatannya!

​BELI​ : ​PAKAI​ : ​SHARE​ : ​SIMPAN​